Wednesday 15 November 2017

9 Onlangse Vooruitgang In Opleiding Strategie-Ontwikkeling Ter Ondersteuning Van Vastgoed Implementering - Napoleon T V


9. Onlangse vooruitgang in opleiding strategie-ontwikkeling ter ondersteuning van Vastgoed implementering - Napoleon T. Vergara * * Groen Tropics International, Nasionale snelweg, Timugan, Los Ba & ntilde; os Laguna 4030, die Filippyne, Tel: ++ (63 49) 5361249, E-pos: nvergalaguna INLEIDING Vir 'n lang tyd, het Asië-Stille Oseaan-lande besig met meld, en het in die afgelope dekades na vore gekom as die world146; s grootste produsente van tropiese hardehout. Maar in 'n toenemende aantal lande, ekologiese stabiliteit en die kontinuïteit van bos afgelei voordele te betwyfel word, wat daarop dui dat die hout-ontginning tegnieke te uitbuitende gewees het. Om hierdie tendens teen te werk, het die Asië-Stille Oseaan Bosbou Kommissie (APFC) probeer om te motiveer sy lidlande aan te neem en toe te pas 'n verminderde impak te meld (Vastgoed) tegnieke as 'n manier om volhoubare bosbestuur te bereik (SFM). N noodsaaklike voorwaarde vir die implementering van Vastgoed is dat personeel het die kwalifikasies om hul take en verantwoordelikhede doeltreffend en effektief uit te voer. Hierdie kwalifikasies moet verkry en ontwikkel deur middel van opleiding en kapasiteitsbou. In die eerste plek, personeel moet weet en die aard en omvang van die werk verstaan ​​wat gedoen moet word, hoekom dit gedoen moet word en wat die beste manier om dit te doen. Hulle moet tegniese vaardighede en handvaardigheid. In kombinasie, hierdie vaardighede in staat stel hulle komplekse take doeltreffend uit te voer. So, is groter doeltreffendheid en hoër produktiwiteit in hout onttrekking onder Vastgoed bereik deur middel van opleiding: die ontwikkeling van toepaslike kennis. gunstige houdings en geskikte vaardighede (KAS) in staat stel om 'n persoon te opgedra pligte en take uit te voer met 'n minimum moeite (minste koste) en 'n maksimum resultate (hoogste uitsette). Hierdie vraestel bied 'n benadering tot die ontwikkeling van opleiding strategieë wat kan lei tot meer doeltreffende implementering van Vastgoed. Baie van die konsepte en benaderings wat hier aangebied word is afkomstig van die plaaslike strategie Opleiding ter ondersteuning van die implementering van die Code of Practice vir Forest Oes (APFC, 2000). [8] Die behoefte aan 'opleidingstrategie Opleiding is makliker om te implementeer, meer effektief in kapasiteitsbou, en makliker om te monitor en te evalueer as dit word gelei deur 'n omvattende strategie, naamlik 'n mooi voorbereide plan vir die bereiking van doelwitte en doelstellings. Sonder so 'n strategie, opleiding pogings oor die algemeen bly reaktief. maw sporadies en ongekoördineerde antwoorde op opkomende probleme. Byvoorbeeld, Vastgoed opleiding konsentreer dikwels op afkap / gemaal en yarding / gly bedrywighede bloot omdat hulle negatiewe impak op die oorblywende erwe en die bos ekosisteem as 'n geheel is hoogs sigbaar en maklik meetbaar in fisiese en monetêre terme. Ongelukkig, hierdie benadering nie dikwels erken dat ander sleutelrolspelers, soos beleidmakers, beplanners en toesighouers moet ook opleiding ondergaan omdat hulle besluite het 'n groot en lang termyn impak op die produktiwiteit en volhoubaarheid van die bos hulpbronne. 'N Opleidingsprogram wat gelei word deur strategiese denke is pro-aktief in die natuur. Dit stel 'n omvattende, sistematiese en langtermyn benadering tot wat lei tot 'n opleidingstrategie omvattende: Die hele reeks aan te meld bedrywighede. Identifisering en prioritisering van die verskillende personeel groepe wat opgelei moet word (die teiken leerlinge). Identifisering van die KAS noodsaaklik om die verskillende oes bedrywighede (die vakke wat in opleiding) uit te voer. Bepaling van die verskillende benaderings en aflewering tegnieke om die vereiste kundigheid vir die uitvoering van die take (opleiding metodes) te produseer. Identifisering van agentskappe en groepe wat kan saamwerk in die uitvoering van die opleiding strategie en programme. Formulering van maniere en middele vir die verkryging van finansiële hulpbronne vir die opleidingsprogramme. Beperkings en geleenthede vir Vastgoed 'N Aantal van beperkinge inhibeer die aanvaarding van Vastgoed. Twee belangrike hiervan is: Wydverspreide geloof in die bedryf wat Vastgoed inmeng met 'n doeltreffende oes bedrywighede en verhoog die koste. Gebrek aan waardering in die bedryf en die algemene publiek van die verwagte voordele uit Vastgoed wat uiteindelik kan lei tot ekologiese stabiliteit en volhoubare produksie bos. Tog het die vinnige agteruitgang en agteruitgang van die bos hulpbronne en die vinnig stygende vraag na bos produkte en dienste uitstekende geleenthede geskep vir die aandag van beleidmakers, Bosbeheerders, bos gebruikers en die algemene publiek om die dringende behoefte om Vastgoed toepassing om te help in stand ekonomiese, ekologiese en maatskaplike voordele wat uit die bos. Kennis gapings in Vastgoed Op hierdie stadium van Vastgoed ontwikkeling in die streek, beduidende gapings in kennis bestaan ​​met betrekking tot: Die aard en omvang van die negatiewe impak van die bos oes wat kan geminimaliseer word deur die toepassing van Vastgoed. Die doeltreffendheid van verskillende Vastgoed komponente in die vermindering van die ekologiese en sosio-ekonomiese skade. Die vergelykende voordele en koste van Vastgoed, veral vanuit die perspektief van die private sektor. Navorsing moet ter stawing van Vastgoed aansoek Die gapings kennis dui op die behoefte om navorsing te doen, om beide kwalitatiewe en kwantitatiewe inligting oor die ekologiese en sosio-ekonomiese voordele van Vastgoed, die vergelykende koste van 145 te genereer; with146; en 145; without146; Vastgoed in die bos oes, en die langtermyn-gevolge van Vastgoed op volhoubaarheid bos. Die navorsingsuitsette van kritieke waarde sal wees vir die formulering van toepaslike beleid en vir die ontwikkeling van Vastgoed tegnieke. Hulle sal ook nuttig wees verwysing materiaal vir Vastgoed opleidingskursusse. ONTWIKKELING VAN 'N Vastgoed opleidingstrategie Daar is niks nuuts in die ontwikkeling van 'n generiese opleiding strategie. Dit behels eenvoudig die stel van doelwitte en doelstellings; identifisering teiken leerlinge; die bepaling van opleidingsbehoeftes; en die formulering van opleidingskursusse wat daardie behoeftes aan te spreek. Wat kan uniek aan die ontwikkeling van 'n Vastgoed opleiding strategie is die volgende oorwegings: (a) mobilisering van die deelname van 'n veel wyer groep medewerkers (bv regering, nywerheid, die algemene publiek, nie-regeringsorganisasies en die akademie); (B) wat fokus op 'n wyer groep teiken leerlinge verder as net die oes van operateurs (dit wil sê bo beleidmakers, middelbestuur, voorste linie toesighouers, meningsvormers en voorspraak groepe); (C) erken dat Vastgoed opleiding is nie ontwikkeling net handvaardighede maar sluit oordra van nuwe kennis en skepping van gunstige houdings sowel; (D) die bevordering van die integrasie van Vastgoed beginsels en tegnieke in formele bosbou kursusse in akademiese instellings. Doel en doelwitte van 'n opleidingstrategie Die breë doel van 'n Vastgoed opleiding strategie is om die kapasiteit van toepaslike persone, groepe en agentskappe te formuleer en te implementeer Vastgoed programme vir bosbestuur versterk. Die doelwitte van die bogenoemde doel te bereik is om: identifiseer en prioritiseer die teiken leerling groepe (TTGs); die verbetering van die vermoë om te ontwerp, te organiseer en uit te voer opleidingskursusse; help met die ontwikkeling en organisering van in die land opleidingskursusse vir prioriteit TTGs; bevorder die uitruil van kapasiteitsbou ervarings en opleiding hulpbronne tussen lande om die doeltreffendheid en koste-effektiwiteit van opleiding te verbeter; en moedig die integrasie van Vastgoed tegnieke in die bos-oes en boskultuur kursusse wat aangebied word deur bosbou skole in die streek Asië-Stille Oseaan. Die omvang van die opleiding strategie A Vastgoed opleiding strategie vir APFC lidlande sal moet wees op twee vlakke: streeks - en nasionale. Die plaaslike opleiding strategie sal die uitvoering van drie belangrike taktiek betrek: Opleiding van nasionale Vastgoed opleiers. Ontwikkeling en organisasie van Vastgoed opleidingskursusse vir prioriteit TTGs. Integrasie van Vastgoed beginsels en tegnieke in formele boskultuur en bos-oes kursusse in bosbou onderwysinstellings. Aanvaarding van die bogenoemde taktiek noodsaak die volgende aktiwiteite: Vir die plaaslike of sub-streeksvlak Organisasie, met die hulp van APFC, FAO en ander internasionale skenkers en nie-regeringsorganisasies, van plaaslike of sub-streek trainers146; opleidingskursusse wat 'n korps van bevoegde nasionale Vastgoed opleiers sal ontwikkel. Vir die nasionale vlak Organisasie van nasionale werkswinkels, met die betrokkenheid van die industrie, plaaslike regering en plaaslike nie-regeringsorganisasies te identifiseer en prioritiseer die TTGs. Assessering van die Vastgoed opleidingsbehoeftes. Ontwerp, ontwikkeling en formulering van Vastgoed opleidingskursusse spesifiek vir elke TTG. Implementering van in die land Vastgoed opleidingskursusse vir elke TTG. Bevordering van die integrasie van Vastgoed beginsels en tegnieke in boskultuur en bos-oes kursusse in bosbou kolleges in die Asië-Stille Oseaan. Identifisering van TTGs In elke land, is drie hoof groepe geteiken vir opleiding: (A) Nasionale opleiers - personeel uit die regering of private sektor verenigings om opgelei te word by die plaaslike of sub-streeksvlak, en wie se belangrikste take is om te help ontwikkel en uit te voer nasionale programme vir opleiding TTGs wat in die land Vastgoed implementeerders sal word. (B) In die land Vastgoed implementeerders - regering en die private sektor personeel van verskeie geledere en verantwoordelikhede wat in die land sal opgelei deur die nasionale afrigters en wat sal help om te beplan en uit te voer Vastgoed programme in hul lande: Senior bestuur - top regering of korporatiewe bestuurders wat die opstel van hul organization146; s visie en formuleer beleid wat bosbou bedrywighede te lei. Middelbestuur - mid-vlak beamptes wat breë korporatiewe beleid in te meld werk en begroting planne en programme met behulp van Vastgoed tegnieke vertaal. Frontline toesighouers - laer vlak amptenare, wat direk met veld operateurs en te verseker dat die Vastgoed-begeleide meld planne uitgevoer word. Veldwerkers / operateurs - werkers veld-vlak direk verantwoordelik vir houtinoesting behulp Vastgoed tegnieke. (C) mediapraktisyns en voorspraak groepe Meningsvormers - inligting ontleders wat kundige menings deur die massamedia versprei om die openbare mening te vorm. Joernaliste - geskoolde skrywers en joernaliste, wat versamel, verwerk en versprei inligting deur middel van die media wat help skep openbare bewustheid oor belangrike kwessies. Regeringsorganisasies - organisasies wat sterk voorspraak rolle speel om te help bevorder openbare bewustheid van die belangrikheid van Vastgoed vir volhoubare ontwikkeling. OPLEIDING behoeftebepaling (TNA) Elke Vastgoed opleidingsprogram moet direk gerig is op die vul van die opleidingsbehoeftes van elke TTG. Dit is aanvanklik nodig is om die vereiste graad van KAS bepaal die TTG maak 'n doeltreffende en effektiewe Vastgoed implementeerder op sy / haar vlak van verantwoordelikheid. In kort, moet die opleidingsbehoeftes eers vasgestel. 'N Vier-stap generiese benadering tot die bepaling van die opleidingsbehoeftes van elke TTG word hieronder uiteengesit: Bepaal die aard en omvang van Vastgoed-verwante take en die take van elke TTG. Bepaal die tipe en vlak van KAS vereis. Bepaal die huidige of werklike vlak van KAS vir Vastgoed besit word deur die personeel. Bepaal die kapasiteit gaping deur die vergelyking van die huidige met die vereiste KAS. Die gaping kapasiteit het wat gevul moet word deur middel van opleiding. Die aard van Vastgoed opleidingsbehoeftes Die meeste kandidate vir Vastgoed opleiding in diens van meld maatskappye en bos departemente en 'n groot ervaring in hout onttrekking gehad het. So, maak opleiding nie basiese aspekte bos oes in te sluit. In plaas daarvan moet fokus op nuwe vaardighede aan personeel in staat stel om hul ou take uit te voer in 'n nuwe maniere wat skade aan die bos ekosisteem te verminder, terwyl die handhawing van uitset vlakke en hou koste laag. Byvoorbeeld, ervaar kap spanne nie meer nodig het om opgelei te word in directional afkap. Eerder moet hulle geleer word om hul rigting afkap vermoëns van toepassing op skade aan die oorblywende woude te verminder, om die breek van die oes logs te verminder, en om yarding of skidding fasiliteer - in kort, om die negatiewe ekonomiese en ekologiese impak van die bos oes verminder. Aksies om die doelwitte van die opleidingstrategie ONTMOET Voorbeelde van die belangrikste aksies wat nodig is om die doelwitte van die opleiding strategie ontmoet, en om die verwagte uitkomste te produseer, word in Tabel 1: Tabel 1. Doel, aksies en uitkomste van die opleiding strategie

No comments:

Post a Comment