Tuesday 7 November 2017

3 Beweeg Strategie Gemiddeldes ' Vir Binêre Opsies


3 beweeg strategie gemiddeldes 'vir binêre opsies BOS 8 November 2013 Binêre opsies strategieë Comments Off op strategie 3 bewegende gemiddeldes 'vir binêre opsies 1816 Views As 'n evolusie van die ontwortelde bewegende gemiddelde ontwikkel ek 'n ander strategie wat, na my mening, is baie meer doeltreffend, selfs al is 'n liggies meer komplekse struktuur, maar altyd baie maklik om te implementeer. Kom ons kyk wat is dit. omgewing grafiek se 1. Stel grafiek die bate se met 1 minuut tydraamwerk 2. Voeg die eenvoudige bewegende gemiddelde met tydperk 20 (groen) 3. Voeg die ontwortelde bewegende gemiddelde 5, -2 (blou) 4. Voeg die ontwortelde bewegende gemiddelde 10, -5 (ligblou) Investments 1. wag totdat die blou bewegende gemiddelde sny die groen een 2. Die ligblou bewegende gemiddelde moet nader aan die blou een te kry, amper asof dit deur die groen een in dieselfde punt net soos die blou. Die belangrikste is dat in die vorige oomblikke n sekere afstand tussen die blou en ligblou gemiddeldes geskep. Prakties sluit ons die gevalle waar die blou bewegende gemiddelde en die ligblou een superponeer. 3.Only as die 2 hierbo beskryf punte gebeur, kan jy soos volg belê: A. Hoë 2 minute - as die blou bewegende gemiddelde sny die groen een van die onderkant van die top. Toegang onmiddellik na die sluiting van die kandelaar wat deelgeneem het aan die kruising. B. Lae 2 minute - as die blou bewegende gemiddelde sny die groen een van die top na die bodem. Toegang onmiddellik na die sluiting van die kandelaar wat deelgeneem het aan die kruising. In hierdie beeld onderstreep ek die ideale toestande aan te gaan, wat begin met 'n afswaai belegging en dan met 'n opwaartse een volgens hierdie strategie. Soos jy kan sien, ingesluit ek twee ovale, wat aandui wat ek verduidelik in die vorige operasionele punt (n. 2), waarin dit duidelik dat die blou bewegende gemiddelde en die ligblou een weg te beweeg van mekaar en dan konvergeer na die groen gemiddelde. Die gevalle waar hierdie twee gemiddeldes herhaaldelik superponeer het my twyfelagtige resultate, so dit is beter om nie te belê. Die volgende een is 'n tipiese tendens wat dikwels en snellers 'n goeie reeks winsgewende beleggings na aanleiding van hierdie strategie. So, is dit belangrik om goed die meeste van die strategieë ken, in staat te wees om die mees geskikte een pas op die regte oomblik. Moenie vergeet dat bewegende gemiddeldes is dinamies en so kan valse seine te gee, dit wil sê jy kan getuig in reële tyd 'n kruising wat in die volgende kandelaars kan verdwyn. Oor die algemeen is dit geneig om te bly, maar daar is 'n paar gevalle waar die kruising jy soek verdwyn net na die belegging. Aanbevole makelaars Ek beveel aan dat jy, natuurlik, om die makelaars gebruik sodat beleggings verval in 120 sekondes, dit is 2 minute: 24option. optionbit As jy belangstel, dit is my werkplek op Netdania. Deur dit op hierdie manier kan ek onmiddellik die bates wat gaan die eienskappe wat ek was op soek na en wat gee operasionele seine te bevredig vertoon. Met 'n eenvoudige dubbel-kliek op 'n grafiek, paslik Stel as hierbo beskryf, ek kan dadelik die uitbreiding van die gebied te verkry en te kyk of ek hierdie strategie kan toepas. Vir elke strategie te red Ek die mees geskikte omgewing, sodat ek kan wees onmiddellik bedryf. Ook hierdie strategie, soos alle ander mense, is baie riskant. Voordat hulle aansoek doen moet jy altyd probeer om dit op 'n demo rekening en voor te belê jy moet seker maak dat in die vorige oomblikke die resultate is positief.

No comments:

Post a Comment